Petanque Clinic

Petanque Clinic

Zoekt u eens wat anders voor uw bedrijfsuitje, verjaardag of andere feestelijke gelegenheid, dan biedt JBC Nieuwerkerk u de mogelijkheid van een clinic.
U maakt kennis met petanque in een ontspannen sfeer, omlijst met een hapje en een drankje in ons clubhuis.
Samen ontdekken de deelnemers dat petanque, meer is dan alleen maar het weggooien van een balletje. Voor de clinic is geen basisconditie vereist. Hierdoor is jeu de boules toegankelijk voor bijna iedereen.

Wat kunnen wij u bieden?

Clinic voor bedrijven.

Bedrijfsfeest/uitje van 4 uur met instructie, een petanque wedstrijd of een
mini-competitie.
Aantal deelnemers: maximaal 50

Clinic voor familie, vrienden of verenigingen

Familie, vrienden of verenigingsuitje van 4 uur met instructie, een petanque wedstrijd of een mini-competitie.
Aantal deelnemers: maximaal 50

Naast onze 30 buitenbanen beschikken wij sinds september 2015 over een boulodrome met 14 binnenbanen. Dit staat garant voor uw speelplezier.
Uiteraard hebben wij voor iedereen petanque ballen. Ook voor kinderen zijn er boules aanwezig.
Wij verzorgen de barbezetting en ook de instructie/begeleiding van de deelnemers.
Naast de clinic bieden wij u ook de mogelijkheid tot het verzorgen van buffet of barbecue.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met
Marrie Henderson
info@jbcnieuwerkerk.nl