Open Deur Dagen Zuidplas

Op woensdag 22 en vrijdag 24 september 2021, stellen wij onze deuren open, zodat u kennis kan komen maken met de PETANQUE sport of zoals men dat in de volksmond noemt Jeu de Boules.

Woensdag 22 september 2021

Woensdag 22 september 2021 is de dag die wij alleen organiseren. U ben van harte welkom tussen 13:00 en 16:00.
Schaam u niet! Vrijwilligers zijn die dag aanwezig om u met de techniek en de regels te helpen, het is namelijk niet alleen het spelletje wat intrigeert, maar ook het sociale contact is enorm belangrijk.

Onze nieuwe entree

Vrijdag 24 september 2021

Deze dag organiseren wij samen met Centrum Camino, u bent van harte welkom tussen 13:00 en 16:00.
Wanneer je met kanker geconfronteerd wordt krijg je te maken met veel onzekerheden, verdriet en vragen. Centrum Camino is er om je te ondersteunen bij het omgaan met wat er allemaal op je afkomt. We bieden een luisterend oor en een plek waar je met gelijkgestemden contact kunt hebben, een plek waar je jezelf kan zijn, los van alle medische ballast. Je kunt er terecht als je zelf ziek bent (geweest), maar ook als iemand in je omgeving kanker heeft. Tot slot is iedereen die nabestaande is welkom.

Vrijwilligers van zowel JBC Nieuwerkerk alsmede van Centrum Camino zullen deze dag aanwezig zijn

Klik op de afbeelding voor meer informatie

Maar natuurlijk zijn andere belangstellenden ook welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd

Wilt u ons bezoeken voor de gezelligheid of een wedstrijd. U kunt ons hier vinden:

Sportpark Dorrestein 1 (Iersestraat)
2912 TL Nieuwerkerk aan den IJssel

Tel. clubhuis:    0180-472515